miercuri, 30 iulie 2014

15 Citate care mă fașcinează

Sunt o fire căreia îi plac cuvintele și gîndurile înșirate pe hîrtie într-un stil mai special, mai exact îmi plac „citatele”. Am început să le folosesc din ce în ce mai des, asta pentru că au farmecul lor aparte în ceea ce privește semnificația lor...Prin urmare, am găsit 15, cele mai frumoase citate,care cred eu, o să vă placă și vouă, și care într-o zi o sa vă inspire.

1. „Nu frumusețea ne face să iubim, ci iubirea ne face să vedem frumusețea.” (Lev Tolstoi)

2. „Numai iubirea ne unește cu noi înșine.” (Albert Camus)

3. „Nu există pustiu, există doar incapacitatea noastră de a umple golul în care trăim!” (Octavian Paler)

4. „Mama este începutul tuturor începuturilor.” (Grigore Vieru)

5. „Diferența dintre școală și viață? La școala ți se dă o lecție, apoi un test. În viață ți se dă un test, care te învață o lecție.” (Tom Bodett)

6. „Timpul vindecă răni, dar ucide speranțe!” (Vescan)

7. „For beautiful eyes, look fot the good in others, for beautiful lips, speak only words of kidness; and for poise, walk with the knowledge, that you are never alone!” (Audrey Hepburn)

8. „Fii devotat lucrurilor mărunte, căci în ele stă puterea ta.” (Maica Tereza)

9. „În viață pierdem ani, iar la moarte cerșim clipe.” (Nicolae Iorga)

10. „Fii schimbarea pe care vrei să o vezi în lume.” (Mahatma Gandhi)

11. „Eșecul e pur și simplu șansa de a încerca din nou, de data asta cu mai multă       inteligență.” (Henry Ford)

12. „Ca să fii respectat, începe prin a te respecta tu însuți.” (Tudor Arghezi)

13. „Oamenii au inventat respectul ca să ascundă locul gol, unde trebuia să fie iubirea.” (Lev Tolstoi)

14. „Nimic nu e imposibil pentru un suflet ambițios!” (John Heywood)

15. „Cea mai frumoasă fată mi se pare fata care nu-și dă seama că e frumoasă, iar cînd află, nu crede.” (Teodor Burnar)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu